HRAK söker Servicehandläggare

Vi söker nu en servicehandläggare till vårt kontor i Stockholm.

Är du ett serviceproffs? Har du ett brinnande intresse för att ge service? Är du bra på att förklara komplexa frågor i tal och skrift? Vill du ge det där lilla extra för att hjälpa och stödja medlemmen? Då är detta ett arbete för dig!
I rollen som servicehandläggare kommer du självständigt att informera våra medlemmar om arbetslöshetsförsäkringen och vägleda i medlemskap och vid arbetslöshet. Arbetet består av personlig kontakt via telefon, besök, chatt och meddelande.

Du kommer utöver detta att besluta om medlemskap och enklare ärenden gällande arbetslöshetsförsäkringen.

Meriterande om du har tidigare erfarenhet inom kundservice via telefon och behärskar flera språk än svenska och engelska.

Om du blir en del av vår gemenskap kommer du få systematisk kompetensutveckling samt utmanas i din förmåga att ge service till våra medlemmar. Kommer du till oss med ett stort engagemang för att vi ska vara den bästa a-kassan för vår bransch och tryggheten mellan två jobb? Då kommer vi möta dig med möjligheter att delta i utvecklingsarbetet även utanför dina kärnarbetsuppgifter.

Du behöver ha en professionell inställning till att skapa trygghet, rättssäkerhet och verka för likabehandling. Vi ser att du har ett driv för att tillsammans med oss göra ditt bästa för att utföra arbetet så enkelt som möjlighet med en hög serviceanda.   

Vi värnar om HRAKs fina gemenskap och ser därför att du aktivt vill vara en dela av den. Som person behöver du ha ett självledarskap, vara ansvarsfull och en fin arbetskollega till övriga. Vi erbjuder en flexibel distanspolicy där vi lägger stort ansvar på den enskilda medarbetaren att säkerställa att du bidrar till gemenskapen samt att du och dina kollegor har kontakt och känner varandra.

Vi erbjuder bra villkor med bland annat lunchsubvention, 2 timmars friskvård per vecka samt generöst friskvårdsbidrag.
Vi ser gärna manliga sökande då vi strävar efter en jämn könsfördelning i vår personalgrupp.

Sänd ett personligt brev och CV, med löneanspråk till oss via e-post: [email protected] senast den 22 april 2024 märk ansökan med servicehandläggare. Vi hanterar ansökningar löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag.

Har du frågor om tjänsterna, vänligen kontakta:
Enhetschef: Linda Endfors Mobil: 0720-584625
HR-ansvarig: Ammis Fredricson Mobil: 070-1666074
Facklig företrädare Handels: Helene Lewinter Telefon: 08-120 660 85.